Végtelenül egyszerű, mégsem lehet abbahagyni – írtuk tavaly a sorozat első évada kapcsán, amely a hirtelen Párizsba költöző, éppen ezért magát elveszettnek érző fiatal amerikai lány (Lily Collins) munkahelyi és magánéleti vívódásai köré épül. És nemcsak mi voltunk vele így, hanem nagyjából a fél világ, hiszen a Netflix kínálatában elérhető tízrészes show óriási népszerűségnek örvendett. A streamingszolgáltató éppen ezért megrendelte az Emily Párizsban második évadát, a forgatás pedig már meg is kezdődött a francia Riviéra egyik legdrágább félszigetén, Saint-Jean-Cap-Ferrat-n.
A Dél-Franciaországban játszódó jelenetek némelyikét sikerült lencse végre kapni egy lesifotósnak, és bár a sztoriról ezek a képek vajmi keveset árulnak el, az már bizonyos, hogy a marketingesként dolgozó Emily a nyári alkalmi öltözékek terén is remekelni fog. A fekete-fehér vödörsapka és a rózsamintás miniruha párosítása eklektikus, de elragadó…
…míg a kék puplinruha és a pink-narancs fonott szatyortáska azok a darabok, amelyeket egész nyáron szívesen hordanánk.
Tavaly a kritikusok ízeire szedték a sorozatot, és még az Emily Párizsban jelmeztervezője is kereszttűzbe került: többek között arra kapott megjegyzéseket, hogy a főszereplő miért hord annyiszor barettet, mondván, ez mekkora klisé. Az ítészek hiába fanyalogtak, a divatrajongó nézők odáig voltak Emily gardróbjáért, és ez konkrét számokban is mérhető: a Lyst nemzetközi divatplatform jelentése szerint a sorozat nagy hatással volt az online vásárlásokra. A főszereplő által viselt Kangol vödörsapkájára 342%-kal ugrott meg a kereslet, a Ganni aszimmetrikus szoknyájára pedig 289%-kal – mindössze 48 órával azután, hogy a részek felkerültek a Netflixre. Több márka profitált még a sorozat népszerűségéből: Marc Jacobs online áruházának forgalma 92%-kal nőtt, míg a Kate Spade-é 34%-kal. És hogy ki vagy mi az Emily Párizsban abszolút győztese? A piros svájcisapka, amelyre 100%-kal többször kerestek rá az internetezők.
(Kiemelt kép: Getty Images)