A Garnier bemutatja következő Green Beauty mérföldkövét: a márka a fenntartható fogyasztást népszerűsítő ismeretterjesztő kampányt indít. A National Geographic CreativeWorks által készített tartalommal a Garnier szakértői szintű ismeretekkel és gyakorlati tanácsokkal segíti a fogyasztókat. Ez az első lépés a Garnier új kötelezettségvállalásában, amelynek célja, hogy 2025-re 250 millió embert ösztönözzön és tegyen képessé arra, hogy zöldebben éljen a bolygón.
„A Green Beauty teljes erejének kiaknázása érdekében a Garnier arra ösztönzi a fogyasztókat, hogy ők is tegyenek zöld lépéseket. A fenntarthatóság nyomasztó téma lehet, ezért célunk az, hogy közelebb hozzuk az emberekhez – ezt már elértük az általunk készített termékekkel, a szilárd samponnal, a gyors öblítési technológiával, a kartonból készült integrált tubusokkal és az újratölthető termékekkel, azonban ennél is tovább szeretnénk menni.
A National Geographic CreativeWorks munkájára támaszkodva a célunk az, hogy a fogyasztók megismerhessék a legjobb szakértők tanácsait a mindennapi élet zöldebbé tétele érdekében”
– nyilatkozta Adrien Koskas, a Garnier globális elnöke.
A Garnier ezen új kötelezettségvállalása a legújabb a márka teljes értékláncának környezeti hatását csökkentő, 2025-re kitűzött ambiciózus céljai sorában. A Garnier folytatja fenntartható átalakítását, de mivel tudjuk, hogy a samponok szénlábnyomának 80%-a az otthoni használatból származik (a Garnier Botanic Therapy samponon végzett életciklus-elemzés alapján), egyértelmű, hogy szintén
kulcsfontosságú a fogyasztók képessé tétele arra, hogy megértsék, ők maguk mit tehetnek a fenntarthatóságért.
A megvalósítás első lépéseként a Garnier a National Geographic felfedezőivel, Rosa Vasquezzel és Imogen Napperrel dolgozott együtt, hogy szakértői szintű ismeretekkel és gyakorlati tanácsokkal szolgáljon a fogyasztóknak, inspirálva őket a mindennapi változtatásokra, amelyekkel komoly hatást érhetnek el, és hogy megválaszolják a fontos kérdést: Lehet-e zöld a szépségápolás?
„Büszkék vagyunk arra, hogy együtt dolgozhatunk a Garnierrel, és hozzájárulhatunk a legújabb Green Beauty kötelezettségvállalás eléréséhez. A National Geographic CreativeWorks a National Geographic felfedezőinek szenvedélyét és történetmesélő tehetségét a Garnier sztorik közvetítésének szenteli, miközben arra bátorítja az embereket, hogy megértsék a világra gyakorolt saját hatásukat, és új lehetőségekben gondolkodjanak – ez az, amiben a National Geographic CreativeWorks a legjobb” – mondta Nadine Heggie, a National Geographic márkakapcsolatokért felelős alelnöke.
A közérthető, ismeretterjesztő jellegű tartalom a szépségápolással kapcsolatos legfontosabb fenntarthatósági témákat érinti. Olyan témák elemzésére kerül sor, mint a műanyagok és a csomagolás, a vízhasználat és a zöld tudományok, továbbá
gyakorlati tanácsokat is megosztanak majd, mindezt azzal a céllal, hogy közelebb hozzák a fenntarthatóságot, és képessé tegyék az embereket arra, hogy mindennapi életükben megtegyenek #EgyZöldLépést.
Az ismeretterjesztő program első része, amely a dubaji Expo 2020 kiállításon kerül bemutatásra, október 1-jétől elérhető a National Geographic oldalán, és hamarosan további epizódok is megjelennek.
A cikket támogatta a Garnier.