Egy kanadai fodrász, bizonyos Telesa Brown a TikTok-on fedte fel a világ előtt, mik azok a szokások, melyeket titokban minden fodrász utál a vendégei részéről.
@telesabrown #5 is the worst one. Stop it! #calgary #hairstylistsoftiktok #hairstylistsbelike #hairstylistsproblems #helpmehelpyou #bebetter ♬ Storytelling - Adriel
Késés
Késni mindig ciki – de akkor főleg, ha valaki másnak pénzbe kerül a figyelmetlenségünk. Persze, mindenkivel történhetnek váratlan balesetek, közbejöhet egy hirtelen telefonhívás vagy teendő, ugyanakkor a népszerű fodrászok általában szoros időbeosztásban dolgoznak, így ha már 5 percnél többet késik egy vendégük, az egész napi menetrendjük a feje tetejére állhat.
…mint szürke szamár a ködben
Az egyetlen dolog, ami még a késésnél is rosszabb, az, ha egyáltalán el sem megyünk a lefoglalt időpontra, és erről még csak nem is értesítjük időben a fodrászunkat. Ekkor bevételkieséssel kell számolnia – ami miatt meglehet, hogy mégis kifizettet velünk egy alacsonyabb díjat, de az is előfordulhat, hogy legközelebb már fel sem veszi nekünk a telefont.
Fertőzésveszély
Nagyon fontos, hogy ha nem érezzük jól magunkat, inkább minél előbb mondjuk le a foglalt időpontunkat! Amennyiben ugyanis miattunk lesz beteg a fodrászunk, és több hétre kiesik a munkából, nem csak vele, hanem több tucat másik emberrel is kiszúrunk.
Utolsó pillanatos változtatások
Nagyon bosszantja az is a fodrászokat, ha a székükbe megérkezve bejelentjük, hogy mégis valami teljesen mást szeretnénk csináltatni a hajunkkal, mint amire bejelentkeztünk. Ne kérjünk például festést, ha csak szárításra jelentkeztünk be! Ne kérjünk vágást, ha csak egy frissítő melír volt beírva a nevünk mellé! (Vagy ha mindenképp ragaszkodunk hozzá, akkor jelezzük időben!)
Mindez szintén a már említett, szoros időbeosztás miatt nagyon problémás, hiszen minden egyes kezelés eltérő időbe telhet – arról nem is beszélve, ha esetleg valami olyan, speciális kezelést kérnénk az utolsó pillanatban, amihez nem áll a fodrászunk rendelkezésére bármikor a szükséges kellék vagy termék.
Dráma
Telesa pedig a végére hagyta a legfontosabb tanácsát: „Ne gyere be hozzám azzal, hogy senki sem tudja, hogyan kell levágni vagy befesteni a hajadat. Ez piros zászló minden fodrásznak. Általában ebből arra következtetek, hogy valószínűleg bármit is csinálok, nem leszel elégedett vele. Emiatt végeredményben nincs is kedvem megcsinálni a hajadat” – magyarázta.
Kiemelt kép: Getty Images