A sussexi hercegné fokozza a rejtélyt a terveivel kapcsolatban, és úgy tűnik, hogy egy vérbeli marketinges veszett el benne.

Meghan Markle belevágott. Egy hollywoodi karrierrel és számos brit monarchiabeli kalanddal a háta mögött elindult azon az úton, hogy a világ végre önálló nőként ismerje el, aki letett valamit az asztalra. Producerek és Harry herceg befolyása nélkül.

Nemrég elindította életmód márkáját, az American Riviera Orchard elnevezésű vállalkozást, mely a hosszan elnyúló kaliforniai partszakasz után kapta a nevét. A brand mindent felölel, amiért a sussexi hercegné rajong: család, főzés, szórakozás és lakberendezés. A hírek szerint már régóta készült erre a projektre, mert úgy érzi, hogy ezáltal tényleg megismerhetik az emberek a valódi személyiségét.

Hogy mennyire ellentmondásos Meghan Markle személye, arról mi is írtunk korábban. 

A pórnép is hozzájuthat a luxuscuccokhoz

Bár sokan köszörülik azon a nyelvüket, hogy a hercegné csak prémium minőségben tudja élni az életét, úgy fest, Meghan Markle igenis szeretne mindenkit megszólítani.

Az átlaghalandók tehát fellélegezhetnek: a brand termékei talán számukra is elérhetők lesznek.

Egy gyönyörű címkével ellátott üveg bukkant fel a közösségi médiában különböző influenszerek és Meghan Markle barátainak oldalán, akik nem győzték dicsérni a házi készítésű eperlekvárt.

Tracy Robbins divattervező két képet is feltöltött a lekvárról az Instagram sztorijába. Robbins a Paramount Pictures elnökének a felesége, a két házaspár jó barátságot ápol egymással, erről januárban is meggyőződhettek a rajongók, amikor a Bob Marley-ról szóló film premierjén közösen pózoltak.

„Köszönjük a finom kosarat! Imádom ezt a lekvárt, nem is biztos, hogy megosztom valakivel. @American RivieraOrchard Köszönöm M!” olvasható az első kép alatt, melyen a tégely frissen szedett citromok között látható. Talán maga Meghan Markle állította össze az ajándékot?
„A reggeli, az ebéd és a vacsora egy kicsit édesebb lett” – írta Robbins a második képhez, ahol szintén látható a „17/50” feliratú tégely.

Delfina Blaquier, argentin celebritás, Harry herceg pólótársának a felesége, szintén megosztott követőivel egy képet, amelyen kezében tartja a lekvárt. „Az eperlekvár boldoggá tesz” – írta Blaquier a felvételhez Insta sztorijában. „És én szeretem a lekvárodat @americanrivieraorchard.”
A másik felvételen pedig kiderül, hogy Blaquier meg is kóstolta a terméket, amit egy szelet kenyérrel és néhány eper kíséretében mutatott meg.

Meghan Markle hibázott vagy minden lépés megtervezett?

Az egyelőre nem derült ki, hogy mennyibe fog kerülni a lekvár, de a közösségi média így is lecsapott a termékre. Meghan Markle rajongói és kritikusai szinte egyszerre özönlötték el a platformot, hogy véleményt mondjanak.

Sokaknak szemet szúrt, hogy a címke úgy néz ki, mintha Meghan saját kézzel írta volna, ami nem is lenne meglepő, hiszen amíg meghallgatásokra járt Hollywoodban, kalligráfusként dolgozott, hogy fizesse a számláit. Esküvői meghívókat körmölt és a Dolce & Gabbanának is dolgozott. Már korábbi blogján is írt arról, hogy őszintén hisz a kézzel írott üzenetek erejében.

Nacho Figueras, Delfina Blaquier és a sussexi hercegi pár (Fotó: Jason Koerner/Getty Images for Sentebale)

Az élesnyelvű kritikusok viszont azonnal támadásba lendültek a csomagolás miatt, az egyik képen ugyanis látszik, hogy lejön a címke.

„Észrevette valaki, hogy a Meghan Markle által a barátoknak küldött promóciós lekvárokon a címke szó szerint lefoszlik? Nem túl jó kezdés”

– jegyezte meg az egyik kommentelő.

Egy másik azt írta: „Az olcsó címkék lejönnek. Erre vártak az emberek?” Egy rajongó persze rögtön Meghan Markle védelmére sietett, és arról írt, hogy a hercegné hisz a fenntarthatóságban, és a címke valószínűleg azért nincs sziklaszilárdan ráragasztva, hogy az emberek később más célokra is felhasználhassák az üveget.

A hercegné jógamatracban, szalvétában és mustárban is utazik

Egyelőre csupán néhány instagram poszt jelzi, hogy Meghan Markle elindította vállalkozását, de a bejegyzett védjegyek adatbázisából kiderül, hogy a hercegné nem kispályázik, gyakorlatilag mindent is el fog adni saját márkáján keresztül.

Az egyedileg sorszámozott lekváros üvegek bemutatására néhány nappal azután került sor, hogy a sussexi házaspár bejelentette: két új sorozatot is gyártanak a Netflix streaming szolgáltatóval közösen. Meghan Markle a főzés és kertészkedés örömeibe enged majd bepillantást, Harry herceg pedig a lovaspóló rejtelmeibe avatja be a nézőket.

Aki esetleg nem bírná kivárni, amíg a hercegné lekvárja mindenki számára elérhető lesz, addig kenje a pirítósára a Buckingham palota eperdzsemjét, potom 3,95 fontért.

Meghan Markle nem tud lemaradni a címlapról, ezt igazolják a botrányok is. 

Kiemelt kép: Robin L Marshall/FilmMagic