„A sajátmárkás PENNY-termékeknek az elmúlt évek során nem csak szakmai díjakat, de a vásárlók tetszését is sikerült elnyerniük, ami legalább akkora örömet jelent a számunkra.” – mesélte Kazatsay Eszter, a PENNY magyarországi kommunikációs vezetője.
Az üzletlánc folyamatosan bővíti sajátmárkás termékkínálatát és egyúttal legtöbb sajátmárkájának a megújításán is dolgozik, hogy ezáltal még értékesebb ajánlatokat biztosíthasson a vásárlói számára. Jelenleg 1500 sajátmárkás terméket tartalmaz az élelmiszer diszkont szortimentje, és a kínálat folyamatosan bővül. A termékek különlegessége abból fakad, hogy ugyanolyan megbízható minőségűek, mint a gyártói márkás társaik, hiszen a velük szemben támasztott élelmiszerbiztonsági előírások megegyeznek, mégis kiemelkedő árelőnnyel rendelkeznek. Ez leginkább a kisebb fejlesztési és forgalomba hozatali költségeiknek köszönhető. A kiváló alternatívát jelentő termékek sikere kézzel fogható, hiszen az üzletlánc forgalmának felét a saját védjeggyel ellátott árucikkek biztosítják.
A PENNY szívügyének tekinti a helyi élelmiszerek forgalmazását. Ezt az elköteleződést bizonyítja az is, hogy a vállalatot már kétszer is Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíj elismeréssel jutalmazták. Emellett pedig az évek során már számos PENNY sajátmárkás terméket díjaztak különféle versenyeken, a Sissy, a Salty és a San Fabio termékei közül pedig már több is elnyerte már az Év Sajátmárkás Terméke díjat is. A nagy számú szakmai elismerés mellett a PENNY számára mégis a vásárlók véleménye a legfontosabb, akiknek most lehetőségük adódik szavazni kedvenc termékeikre a Nők Lapja Food Awards keretén belül. A szavazáson részt vesz a PENNY 10 különféle saját márkás terméke is, köztük a San Fabio gnocchi, a Sissy sajtkrém, a PENNY TO GO friss narancslé, a Casablanca 3in1 kávé, és még sok más közönségkedvenc termék is.
Szavazz kedvenc PENNY termékeidre most:
Nők Lapja Food Awards szavazás!
Kiemelt kép: PENNY