A fast fashion iparág és a koronavírus kapcsolatának lehetséges következményei a Nők Lapja 2020/24. számának Világ rovatában.

A koronavírus, ami miatt az életünk oly sok összetevőjét kénytelenek voltunk átgondolni, vajon magával hozza-e a vásárlási szokásaink átalakulását is? Azaz a divat lelassulását, azt a régóta vágyott célt, hogy a kevesebb újra több legyen, hogy ne őrüljünk meg az „Akció” feliratoktól, és hogy ez az attitűdváltás visszajusson a gyártókhoz is?

A Burberry márciusi eladásai hetven-nyolcvan százalékkal estek vissza az előző évhez képest. A járvány egyik nagy vesztese a divat- és a luxusipar, becslések szerint a legnagyobbaknál erős mínuszok várhatóak idén. Ennek ellenére – meg, mert persze eddig szép haszonnal dolgoztak – sokan közülük jelentős összegű adománnyal álltak a vírus elleni küzdelem mellé. Akiből viszont a szituáció valami egészen nagyszabásút hozott ki, az Giorgio Armani.

A maszk is lehet Louis Vuitton mintájú.

Tovább olvasnál?
Ha érdekel a cikk folytatása, fizess elő csak 500 forintért, vagy regisztrálj, és 1 héten keresztül minden előfizetői tartalmat megnézhetsz.
Ízelítő a cikk tartalmából
Miben változtathatja meg a koronavírus-válság a divatipart?
Mi a legnagyobb baj a fast fashion iparral?
Miért nézzünk szét a használtruha-üzletekben?
Próbáld ki most kedvezményesen!
Az előfizetés ára az első hónapban csak 500 Ft, ezt követően 1490 Ft havonta. Ha van már előfizetésed, lépj be .