Az elég jó nem elég jó – Heidi Klum, a német szupersztár

Hogyan építette fel magát az egykori szupermodell? A Nők Lapja 2020/27. számának címlapsztorija.

Modell, tévés műsorvezető, producer, divattervező, üzletasszony, négy gyerek édesanyja, és nem utolsósorban számos jótékonysági szervezet aktív támogatója. Felsorolni is nehéz, mi mindent vitt sikerre a német híresség, aki rendszeresen felkerül a világ legtöbbet kereső modelljeinek és legjobban fizetett műsorvezetőinek listájára. Már címlaplány korában is lehetett látni, hogy ennél többre vágyik, és valóban, néhány év leforgása alatt a Heidi Klum névből sok millió dollárt érő márkát teremtett.

Valahányszor belépek a lányom szobájába, és a tekintetem a gimis kori Bravo magazinos posztereire esik, mindig eszembe jut Heidi Klum. Nem ő lóg ugyan a falon, hanem két kamasz fiú, a tizenöt évvel ezelőtt a slágerlistákat és a lányok szívét egyaránt meghódító német fiúbanda, a Tokio Hotel gitárosa és énekese, a rasztahajú Bill Kaulitz, illetve ikertestvére, a lányos arcú, androgünnek sminkelt, negyven kiló vasággyal alkatú Tom. Ez utóbbi azonban ma már, néhány kilóval és egy dús, fekete szakállal gyarapodva, a nála majd tizenhét évvel idősebb szupermodellnek, ha jól számolom, a harmadik férje. Mert Heidi mindig tudta, mit akar, üzletben, karrierben, magánéletben, és többnyire meg is kapta. „Mindent megtervező típus vagyok, ebből a szempontból teljesen német – árulta el egy magazinnak. – Pontosan meg tudom mondani, hol leszek majd a következő kilenc hónapban.” Ahogyan a mára népszerű műsorvezetővé és multimilliomos üzletasszonnyá vált modell csodálói fogalmaznak, esetében a siker nem annyira a szerencsének köszönhető, mint a fegyelemnek, a kitartásnak és a kemény munkának.

Túl alacsony, túl duci

És természetesen a jó génjeinek, amelyek egy Köln melletti német városból, Bergisch Gladbachból egyenesen a nemzetközi divatvilág színpadára repítették. A diáklány tizennyolc évesen a tanulás mellett pultosként dolgozott egy düsseldorfi diszkóban, és emlékei szerint eszébe sem jutott, hogy a szépségéből akarjon megélni. „A tánc jelentette a szenvedélyemet – nyilatkozta egy interjúban –, mindenáron táncos szerettem volna lenni.” Aztán meghirdették a Model ’92 című tévés tehetségkutatót, és Karin barátnőjének biztatására Heidi is beadta a jelentkezését. A Petra című női magazin szponzorálta és Thomas Gottschalk vezette műsorban huszonötezer lány versengett egész Németországból és Európából, hogy végül a döntőre hárman maradjanak. Egyikük Heidi volt, aki 1992 áprilisában meg is nyerte a fődíjat, egy 300 ezer dolláros fotómodellszerződést. Ekkor úgy döntött, korábbi terveivel ellentétben nem Düsseldorfban fog divattervezést tanulni, hanem mégis a modellkarriert választja.

Tovább olvasnál?
Ha érdekel a cikk folytatása, fizess elő csak 500 forintért, vagy regisztrálj, és 1 héten keresztül minden előfizetői tartalmat megnézhetsz.
Ízelítő a cikk tartalmából
Milyen út vezetett a sikerhez?
Mi a titka?
Hogyan tud egyensúlyozni magánélet és munka között?
Próbáld ki most kedvezményesen!
Az előfizetés ára az első hónapban csak 500 Ft, ezt követően 1490 Ft havonta. Ha van már előfizetésed, lépj be .