1884, az átadás éve.
(Forrás: Fortepan / Budapest Főváros Levéltára. Levéltári jelzet: HU.BFL.XV.19.d.1.06.060)
1884, a jegypénztár.
(Forrás: Fortepan / Budapest Főváros Levéltára. Levéltári jelzet: HU.BFL.XV.19.d.1.06.059)
1903, Baross tér, a Keleti-pályaudvar a Rákóczi (Kerepesi) út felől nézve.
(Forrás: Fortepan/Saly Noémi)
1926, szintén a Rákóczi út felől fényképezve.
(Forrás: Fortepan/Pesti Brúnó)
1942, külső vágányok, érkezési oldal.
(Forrás: Fortepan/Morvay Kinga, Morvay Lajos)
1945, az második világháború alatt.
(Forrás: Fortepan)
1951, Kerepesi út, Utasellátó 200 sz. Ifjúsági boltja.
(Forrás: Fortepan/Uvaterv)
1952, újra a régi pompában.
(Forrás: Fortepan/Uvaterv)
1955, az indulási oldal.
(Forrás: Fortepan/Kotnyek Antal)
1955, vágányok.
(Forrás: Fortepan/Kotnyek Antal)
1956, a forradalom idején.
(Forrás: Fortepan/Nagy Gyula)
1960, megkezdődött az újjáépítés.
(Forrás: Fortepan/Uvaterv)
1961, Keleti pályaudvar, az Alberg Orient Expressz indulása.
(Forrás: Fortepan/Berkó Pál)
1972, a pályaudvar a régi pompájában.
(Forrás: Fortepan/Urbán Tamás)
1988, menetrendek.
(Forrás: Fortepan/TM)
Pór Attila riportját a Keleti pályaudvarról a Nők Lapja 2016/34. számában olvashatjátok. A magazin az előfizetőkhöz augusztus 23-án, az újságárusokhoz pedig augusztus 24-én érkezik.
Szöveg: D. A.
Fotó: Fortepan