Olykor nehéz eligazodni a rengeteg újdonság között: tényleg tud újat mutatni a piacra kerülő, 132. retinolos szérum? Vagy mint jelen esetben, egy retinalos? Valóban elképesztő felfedezések történnek? Mitől lehet forradalmian új egy szempillaspirál vagy egy rúzs, mivel tudhat többet a legújabb szemkörnyékápoló, mint a korábbi társai, nem beszélve a külsejükkel sci-fiket idéző szépség-kütyükről. A hét szépségei sorozatot azért indítjuk el, hogy segítsen kiigazodni az újdonságok között. Lássuk csak, most mivel kísértenek és kényeztetnek bennünket a márkák!
Authentic Beauty Concept, Eau de Toilette, 15 799 Ft
Minden kutatás afelé mutat, hogy egyre fontosabb a vásárlóknak, hogy etikus körülmények között készült, állatokon nem tesztelt termékeket használjanak, amelyek előállítása során a környezetvédelmi szempontok is érvényesülnek. Az Authentic Beauty Concept a Henkel viszonylag új márkája, amely elsősorban professzionális hajápolókat készít. A márka alappillére a vállalat ökológiai lábnyomának csökkentése, flakonjaik és tégelyeik újrahasznosíthatóak (sőt újratölthetők, hiszen nemrég bevezették az újratöltő állomásokat is), az ápoló és styling formuláik csaknem 100%-ban vegánok, amelyeket a mentes értékrendre alapozva alkottak meg: termékeik szulfátoktól, parabénektől, szilikonoktól, ásványi olajoktól és mesterséges színezékektől mentesek.
Mi ez?
A márka most egy újabb termékkel állt elő: mivel a vásárlók nagyon szeretik a hajápolók és styling termékek illatát, az Authentic Beauty Concept piacra dobta első parfümjét, jobban mondva eau de toilette-jét. Az eau de toilette egy könnyedebb parfümfajta. Míg a parfümök 10-30% között tartalmaznak parfümolajat, addig az eau de toilette töménységű illatok 5-20%-ban.
Miért érdekes?
Nemcsak bőrre, de hajra is fújható, ráadásul a márka közkedvelt styling termékeinek illatát csempészték egy 25%-ban újrahasznosított üvegből készült üvegcsébe. Nem olyan eau de toilette-nek ígérkezik, amely elnyomja az ember saját illatát, hanem ígérete szerint inkább kiemeli azt a frissen mosott ruhák illatával és a fehérvirágok, illetve a púderes ibolya aromáival. A csomagolással a Plastic Bank nevű jótékonysági szervezetet támogatják, amely újrahasznosítási rendszereken keresztül próbálja meg megállítani az óceánok szennyezését.
Omorovicza, Éjszakai Megújulás szérum, 56 000 Ft
A magyar luxus kozmetikai márkát 2006-ban alapította a magyar, arisztokrata származású Stephen de Heinrich de Omorovicza és felesége, Margaret. Annak ellenére, hogy például az Egyesült Államokban milyen népszerű a brand, itthon viszonylag kevesen ismerik. Pedig vérbeli magyar termékek ezek, amelyek a Rácz Fürdő termálvizének áldásos hatását zárják tégelybe. A cég ugyanis szabadalmaztatott technológiával gyártja termékeit, amely lehetővé teszi, hogy a termálvízben lévő ásványi anyagok rendkívül jól szívódjanak fel a bőrbe.
Mi ez?
Újdonságuk egy éjszakai szérum, amely stimulálja az optimális éjszakai regenerálódást és megújítja a bőrt. Egy stresszgátló pajzs, ami visszaállítja a bőr cirkadián ritmusát. Alvás közben a bőr maximálisan feltöltődhet.
Miért érdekes?
Retinalt tartalmaz, ami az A-vitaminnak egy nem irritáló formája (a retinolt, hiába olyan hatásos a ránccsökkentésben, sokak bőre nem bírja). A hatóanyag kisimítja az arcbőrt, csökkenti a finom vonalak és ráncok megjelenését és megelőzi az idő előtti öregedést, emellett a kollagéntermelődést és elősegíti. A bioaktív mikroalga védi a bőrt a kortizol okozta károsodástól, amely veszélyezteti a bőrsejtek épségét, a poliglutaminsav és zablipid keveréke helyreállítja a bőr védekező rétegét. A szérum azt ígéri, hogy hatóanyagai a sejtmegújítás támogatásával fordítják vissza az esetleges alváshiány által okozott károsodásokat.
Avon, Nutra Effects mélytiszító micellás víz, 2199 Ft
A kozmetikusok és szépségszakértők nem győzik hangsúlyozni, hogy bőrápolási rutinunk alapját kellene, hogy képezze arcbőrünk rendszeres és alapos tisztítása.
Mi ez?
A jól ismert márka új mélytisztító micellás vize, amely könnyedén és kíméletesen távolítja el bőrünkről a szennyeződéseket, arcunkról, szemünkről és ajkainkról sminkünket.
Miért érdekes?
Amellett, hogy eltávolítja a szennyeződéseket, mélyen tisztítja a pórusokat is, de itt nem állnak meg előnyei: ezen kívül nyugtatja az érzékeny bőrt és a bőrpírt is enyhíti. Algakivonatot és E-vitamint tartalmaz, így táplálja arcunkat és antioxidáns védelmet nyújt. Ami pedig kifejezetten jó hír, hogy érzékeny bőrűek számára is ajánlják, garantáltan nem követi száraz, feszülő érzés az arctisztítást.
Kiehl’s bőrkonzultáció, ingyenes
A Kiehl’s egy amerikai kozmetikai márka, amelyet több mint 160 évvel ezelőtt New Yorkban alapítottak, kezdetben egy patikában lehetett kapni a termékeiket. Ezeket a gyógyszertári üvegeket idézik a mai csomagolások is. A márka filozófiája, hogy az egészséges bőr az oktatásnál kezdődik, ezért fontos számukra a vásárlók informálása arról, hogyan ápolják bőrüket és mely Kiehl’s termékek a legmegfelelőbbek számukra.
Mi ez?
Annak érdekében, hogy a lehető legmodernebb és legmagasabb minőségű bőrdiagnosztikai szolgáltatást nyújtsák vásárlóinknak, megalkották a Healthy Skin Assessment Tool eszközt, amely magasabb szintre emeli a vásárlói élményt.
Miért érdekes?
Az eszköz az egészséges bőr két tulajdonságát vizsgálja; a bőr védőrétegének erősségét és az epidermisz (felhám) hidratációját. Az eszközhöz egy a Kiehl’s által tervezett alkalmazás is tartozik, amely személyre szabott vásárlói élményt nyújt. Ezzel tehát nemcsak a bőrtípust állapítják meg, hanem sokkal inkább a bőr egészségét értékelik. A HSA két érzékelővel rendelkezik, amelyek egyidejűleg két bőr-egészségügyi felmérést végeznek, mérve mind a bőrbarrier erősségét, mind a sejtek hidratációját. A szolgáltatásra, amely már elérhető a Kiehl’s üzletekben, online is be lehet jelentkezni. A vizsgálat során nem kell levenni az arcmaszkot, és tartható a másfél méter távolság is. A diagnosztikán résztvevőket megajándékozzák egy hidratálóval is, amely akár 14 napra elegendő.
Essence, Good Luck Charm kézápoló duó, 1099 Ft
A márka Good Luck Charm kollekciója 7 terméket tartalmaz, mindegyik egy-egy szerencsehozó talizmánként funkcionál, vagyis mindegyik egy különleges kívánságot rejt magában.
Mi ez?
A For Success, vagyis a Sikerért nevű, csillámos termék egy kézápoló duó, amellyel kezünk bőrét és körmeinket ápolhatjuk.
Miért izgalmas?
A csillámos körömreszelő nagyon mutatós, a shea vajat tartalmazó hidratáló kézkrémmel pedig olyan friss és szép lesz a manikűr, mint amikor a szalonból lép ki az ember. Egy olyan év után pedig, mint amilyen 2020 volt, kinek ne jönne jól egy kis szerencsehozó talizmán. Elvégre sosem lehet tudni…
(Kiemelt kép: nőklapja.hu)