A képre kattintva fotógaléria nyílik.
A klasszikus vonalairól és minőségi termékeiről ismert magyar márka üzletei és kollekciója is megújultak, nyitva a fiatalabb, de igényes, klasszikus termékeket kereső vásárlók felé. A márka új arculatot kapott idén, amelyet Hitka Vikitória képzőművész tervezett. A kialakítás során fontos szempont volt, hogy az egyszerűség, az otthonosság érzése, a nőiesség, a klasszikus és elegáns világ visszatükröződjön a logóban és az üzletek megjelenésében is, akárcsak a ruhák esetében.
A 2017/2018-as téli kollekcióban egyaránt hangsúlyt kaptak az aktuális trendszínek és a karakterszínek is, mint a narancspiros, a lazac vagy a mély bordó, amikre öröm ránézni egy-egy szürke délután alkalmával. A kollekció anyaghasználatát illetően bársony, bőr és szövet is helyet kapott az aktuális trendekre reflektáló, valamint az alapdarabokon.
Az új kollekciót a sajtó képviselői az EMPORIUM Károly körúti üzletében tekinthették meg, ahol Lakatos Márk, makover stylist válogatott össze különböző szetteket a különböző korosztályú és alkatú Emporium-hölgyekre, ezzel is demonstrálva a márka sokszínűségét. Három teljesen különböző karakterű modell segítségével mutatták be az egyes darabokat: az ismert plus size modell, Farkas Éva, Viktor Judit, színésznő, az EMPORIUM ’17 őszi kampányának arca és Janata Krisztina, vállalkozó, a Marketing Commando tanácsadója is megtalálta a tökéletes összeállítást a márka kínálatából.
A cég, a konfekció divatiparban egyébként egyedülálló szolgáltatást nyújt, hiszen modelljeik ára tartalmazza a személyre szabott méretre igazítást – mottójuk, hogy nincs tökéletes alak, csak tökéletesen szabott ruha. A tervezéskor pedig fontos szempont számukra, hogy a ruhák okosan kombinálhatók, hordhatók és egyszerűek, ugyanakkor emlékezetesek legyenek azért, hogy kiszolgálják az ezerarcú, valódi nőket.
Fotók: EMPORIUM