Jude Law és Sadie Frost lánya júliusban gyakorlatilag az internet sztárjává vált, amikor hosszú barna tincseit merész, tüsi fazonra cserélte. „Azon a napon, amikor leborotváltam a fejemet, megváltozott az életem. Soha azelőtt nem csináltam ilyet” – mondta akkor a brit Vogue-nak. Iris elmondta, hogy először kicsit félve nézett a tükörbe, de nagyon pozitívan hatott rá a látvány. Annak ellenére, hogy sokaknak nem tetszett a változás.
„Annyira magabiztosnak érzem magam így, hogy egyáltalán nem érdekel, ki, mit gondol” – vágta rá határozottan.
Iris azonban nem csak huszonéves hóbortból vágatta le a haját, ennél sokkal komolyabb oka volt rá, ugyanis az a megtiszteltetés érte, hogy ő játszhatta el Soo Catwoman, a legendás londoni, punk ikon karakterét a jövőre megjelenő PISTOL című életrajzi sorozatban, az Oscar-díjas Danny Boyle (Trainspotting, T2 Trainspotting, Gettómilliomos, 127 óra, A part, Sekély sírhant) rendezésében.
Egyedül a karrier útján
„Szeretnék igazán színésznővé válni, és egy percig sem érezném jól magam, ha tudnám, az apai hátterem miatt kaptam meg a szerepet” – mondta a 21 éves lány, akinek apja, Jude Law tudatosan nem segíti a karrierjét. „A gyerekeimnek meg kell dolgozniuk a saját sikerükért. Ha színészek akarnak lenni, az egyedül rajtuk múlik. Sok öröm van a szakmában, de vannak olyan dolgok is, amelyektől távol kell maradniuk” – nyilatkozta a 48 éves sztár, aki – három édesanyától – hat gyermekkel büszkélkedhet, a 21 éves Iris a második a sorban. Legkisebb testvére csupán 1 éves, tavaly szeptemberben született.
Iris Law-nak láthatóan bejött a „nagy hajdobás”, ugyanis amióta megváltoztatta külsejét, a kifutók és a vörös szőnyegek koronázatlan királynője lett: júliusban debütált a Cannes-i Filmfesztiválon és abszolút ő vitte el a show-t a novemberi a londoni Fashion Awards díjátadón a Donatella Versace által kiválasztott, futurisztikus, ezüst melltartós ruhájával.
Az abszolút sztár
A modellkedés nem jelent újdonságot Law számára, hiszen mindössze 16 évesen lett a Burberry Beauty arca. Akkor azt mondta: „Jól ismerem ezt a márkát, ebben nőttem fel. Tulajdonképpen már az első babakocsim is Burberry volt.” Öt évvel később már a legnagyobb divatházak – Miu Miu, Marc Jacobs, Dior – kollekcióit mutatta be a kifutón, ő lett a Fendi kampányarca. Ő azonban nem csak a divat világában kívánja letenni védjegyét: filozófiát és angol irodalmat hallgat az egyetemen, ruha- és ékszertervezéssel foglakozik, és amikor csak teheti, jótékonysági kampányokban is részt vesz.
És most jöjjön néhány kép róla:
Forrás: Page Six, Radio X, Daily Mail, Vogue
Kiemelt kép: Getty Images