A Jennifer Lopezzel készült kampány a nőket ünnepli és bíztatja, hogy magabiztosan érezzék magukat minden helyzetben! A mai nők igazi példaképek, inspirálóak, erősek és követik az álmaikat! Jennifer tökéletes választás az Intimissimi számára, mivel erős és modern szexualitást kölcsönöz a márkának, miközben megfelelően közvetíti a brand értékeit. “Amikor egy olyan márkapartnerben gondolkoztunk, aki megtestesítheti vásárlóink sokszínű szellemiségét, azonnal Jennifer Lopez jutott eszünkbe. Azt szeretnénk, hogy a nők a lehető legteljesebb életet éljék és bármire képesnek érezzék magukat nap mint nap!” – mondta el Matteo Veronesi, az Intimissimi vezérigazgatója.
Jennifer tavaly fedezte fel az Intimissimi márkát egy olaszországi utazása során. “Imádom Olaszországot, az embereket, a divatot, a kultúrát, az ételeket és az ország történelmét.
„Amikor felfedeztem az Intimissimit, azonnal megtetszettek a selyem darabok, a romantikus csipkék, a gyönyörű szabások, az egységes szabásvonalak és a kifinomult minták.” – mondta el Jennifer Lopez. – „Büszke vagyok, és azt érzem, hogy az Intimissimi megbecsül, és erős, élettel teli nőként tekint rám.
A kollekció elérhető az Intimissimi weboldalán és az üzleteiben.