A foodpanda anyacége, a Delivery Hero, Európa 8 országában vonja egységes márka alá házhozszállítási szolgáltatását, így Magyarországon is májustól foodora néven érkeznek majd a futárok az éttermi rendelésekkel vagy az online bevásárolt élelmiszerrel. A cég régi futárfelszereléseit és marketingeszközeit a környezetbarát szemlélet jegyében azonban újrahasznosítják. A melegen tartó hátitáskákból adományoznak az Élelmiszerbank és a Vöröskereszt önkénteseinek, valamint a cicaház projektjük is folyamatosan fut, mely során állatmenhelyeknek juttatják el a táskákat, ahol téli melegedő készül belőle cicáknak és más kisállatoknak. A futárruhák szintén a már évek óta a céggel együttműködő partnerszervezeteken keresztül jutnak el a magyar rászorulókhoz, míg a kültéri kampányokhoz használt épülethálókból strapabíró hátizsákokat gyártanak.
Ki fogja ölelgetni a pandákat?
Viszont maradt még a polcon néhány embernagyságú pandajelmez is, amit most adományként adnának gyermekekkel foglalkozó szervezeteknek. Ezek a pandák számos alkalommal léptek már fel rendezvényeken, kampányokban és fesztiválokon, a gyerekek legnagyobb örömére. A jelmezek ölelni valóan puhák, moshatók, és több méretben várják új gazdáikat. Új élőhelyükre ugyanis a foodora ötletpályázatot írt ki: a jelmezek legkreatívabb újrahasznosítói vihetik el őket.
És hogy mire lehet jó egy pandajelmez? Az iskolai bálon való fellépéstől kezdve jelmezes futóversenyeken át színpadi kellékig mindenhol felhasználhatók, de teljesíthet kívánságokat vagy pózolhat modellként a világ körül – a foodora nyitott bármilyen ötletre! Az elbírálásnál mindenképpen előnyt élveznek a jótékony célú vagy környezetbarát javaslatok, amelyek célközönsége a gyerekek – legyen szó óvodai vagy iskolai közösségekről, vagy éppen a legkisebbeket segítő szervezetekről. Akinek van tippje a pandák új otthonára és feladatára, az itt található rövid kérdőív kitöltésével jelentkezhet április végéig.
Csak a név változik
A brandváltással kapcsolatban a felhasználóknak csak az új nevet és logót kell megszokniuk, minden más változatlan marad. Így a telefonokon frissített alkalmazások továbbviszik a kedvenc éttermek listáját, a rendelési történetet, a hűségpontokat és minden egyéb fontos információt.
A futárpartnereiknek csak a megjelenése változik, üzleti partnereik maradnak a régiek és továbbra is igyekeznek a lehető legrövidebb időn belül kiszállítani a megrendelést.
Mi több, hamarosan indul a foodora pro nevű előfizetői program, amely csekély havidíjért cserébe korlátlan ingyenes házhoz szállítást kínál éttermekből, élelmiszerboltokból és üzletekből.