A Pop-Up Store kiemelt eseményeként idén is jótékonysági designer aukciót szerveznek, ahol luxus ruhákra és kiegészítőkre lehet nagyon kedvező áron licitálni. Az online aukció 2023. szeptember 20-án 18.00 órakor indult, és szeptember 25-én 18:30 perckor zárul. Az licit az UNICEF Facebook oldalán található albumban, hozzászólások formájában zajlik majd. Többek között olyan különlegességek is kalapács alá kerülnek, mint egy-egy Dior, Chanel és Louis Vuitton táska, Louboutin csizma, Alexander McQueen koktélruha vagy ritkaságnak számító, vintage Hermès sálak.
A szeptember 29. és 30. között, Budapest belvárosában megrendezett UNICEF Pop-Up Store and More szervezői az idei évben ismét felkérték a hazai divatszakma, valamint az üzleti- és közélet ismert szereplőit, hogy felajánlásaikkal csatlakozzanak a kezdeményezéshez. A korábbi kínálathoz hasonlóan a designer női ruhák és kiegészítők mellett márkás férfi- és gyermekruhák, kiegészítők, sportruházat is várja majd az érdeklődőket a H&M exkluzív bemutatótermében, Budapesten, az V. kerület, Deák Ferenc utca 3-5. szám alatti patinás épületben. A támogatói belépőt itt tudod megvásárolni fix időpontra: https://webshop.unicef.hu/belepojegy-pop-up-store
A kezdeményezés korábbi nagyköveteihez, Mihalik Enikő szupermodellhez és Blaskó Nikoletthez, a kommunikációs szakma egyik ismert szereplőjéhez idén Orvos-Tóth Noémi klinikai szakpszichológus is csatlakozik. A pódiumbeszélgetéseket Orvos-Tóth Noémi vezeti majd többek között Kadarkai Endrével, Tóth Verával, Kovács András Péterrel és Kafiya Said Mahdival, szeptember 30-án délelőtt a Kempinski Hotelben, amelyre ITT tudsz támogatói jegyet vásárolni.
Az UNICEF Magyarország Pop-Up Store and More kampányához idén a hazai állami gondozásban nevelkedő gyerekeket támogató Világszép Alapítvány is csatlakozott. Az Alapítvány több mint 10 éve áll olyan gyerekek mellett, akikről a saját szülei helyett az állam gondoskodik. Programjaik célja, hogy a gyerekek az otthontalanság ellenére is meg tudják élni, hogy van helyük a világban, ők is szeretetre méltóak, és vannak lehetőségeik az életben.
Az összefogás keretében három magyar designer, Áron Eszter, Szegedi Kata és Daubner Anna is tartott egy-egy workshopot az alapítványok által segített hátrányos helyzetű fiatalok számára, ahol közösen terveztek és kiviteleztek egy-egy különleges ruhadarabot, amelyekre az online aukción lehet majd licitálni.
Te is tehetsz a traumatizált gyermekekért! Látogass el a Pop-up Store bemutatótermébe, és vásárolj egy különleges darabot, aminek teljes vételárával a jó célt támogathatod! Vásárolj támogatói jegyet a szeptember 30-án tartott pódiumbeszélgetésekre, ahol a trauma feldolgozásáról és társadalmi hatásáról beszélgetnek majd nagykövetek és előadók.
FRISSÍTÉS:
60 millió forintot gyűjtöttek a traumatizált gyerekeknek
3500 db ruha és kiegészítő, 1000 vásárló, pódium beszélgetések, 220 fős gála jótékonysági licittel, összesen 60 millió forint bevétel – a jótékonysági kezdeményezés a páratlan összefogásnak köszönhetően megsokszorozta három évvel ezelőtti bevételét.
A kezdeményezéshez Blaskó Nikolett és csapata felhívására idén ismét több mint 60 magyar tervező, márka csatlakozott és adományozott készleten maradt, valamint új kollekciós darabokat, a gazdasági élet több száz szereplője, valamint ismert emberek ajánlották fel gardróbjuk értékes alig, vagy sokszor egyáltalán nem használt darabjait. A két hónapos gyűjtés eredményeként több mint 3500 tétel gyűlt össze az ACG Reklámügynökség bázisán, amit gondos szelekciót követően a szervezők nagyon kedvező áron értékesítettek a jó ügy érdekében.
Az Unicef Pop Up and More idén egy gálavacsorával egybekötött 28 tételből álló jótékonysági licittel valósult meg a Highvibes – Zero Waste Rendezvényszervező ügynökség támogató szervezésében, amihez a helyszínt a Kempinski Hotel Corvinus biztosította. A liciten elismert kortárs alkotók felajánlott alkotásai mellett, Áron Eszter, Daubner Anna és Szegedi Kata divattervezők, az Unicef Magyarország és a Világszép Alapítvány gyerekeivel közösen készített egyedi, különleges ruhadarabjai is kalapács alá kerültek. Void Gergő az alapítványok gyerekeivel közösen elkészített nagyméretű 220×350 cm-es graffitijére szintén licitálhattak a részvevők.
Az UNICEF Magyarország Pop-Up Store and More kampányához idén a hazai állami gondozásban nevelkedő gyerekeket támogató Világszép Alapítvány is csatlakozott. Az Alapítvány több mint 10 éve áll olyan gyerekek mellett, akikről a saját szülei helyett az állam gondoskodik. Programjaik célja, hogy a gyerekek az otthontalanság ellenére is meg tudják élni, hogy van helyük a világban, ők is szeretetre méltóak és vannak lehetőségeik az életben.
A gardróbvásár 3500 db ruha felajánlásból megmaradt darabok sem vesznek kárba a Textrade Kft-nek, Közép-Európa legnagyobb textilfeldolgozó és újrahasznosító üzemének köszönhetően, ami vállalta, hogy a vásár után megmaradt mennyiséget 2 millió forint támogatási értéken megvásárolja és elszállítja, majd újrahasznosítja. A Textrade vállalta továbbá, hogy az elszállított ruhákkal azonos értékű, úgynevezett „célzott ruhacsomaggal” támogatja az Ökumenikus Segélyszervezetet. Azaz, a megmaradt, el nem adható, feldolgozásra kerülő tételek helyett olyan ruhaneműket küldenek a szervezetnek, amikre a rászorulóknak szüksége van.
A Henkel Magyarország a ruhák tisztításhoz szükséges mosópor mellett, 1000 db egyedi vászontáskával támogatta a kezdeményezést, amelynek köszönhetően közelebb kerültünk a csomagolásmentes vásárláshoz.
Kiemelt kép: Pejkó Gergő