Már két évtizede váltja valóra életveszélyesen beteg gyermekek álmait a Csodalámpa Alapítvány. Munkatársai és önkéntesei nap mint nap azon dolgoznak, hogy segítsenek a legkisebbeknek átvészelni a hosszan tartó betegségeket, átmenetileg elfeledtetni a kezelések és a kórházi lét nehézségeit, lelkierőt adni, ami elengedhetetlen a gyógyulásukhoz.
November 30. az első kívánság teljesülésének dátuma, amit a kerek évforduló alkalmából Csodák Napjának kiáltott ki az alapítvány.
Idén Merő Péter designer is csatlakozott a misszójukhoz: egyedi táskákat tervezett az alapítvány részére, melyek értékesítésből befolyt összeg egy része a küldetésüket, valamint GyógyBűvészet nevű rehabilitációs programjuk fejlesztését támogatja.
A stílusos kiegészítő megalkotása a divattervező javaslata volt, illetve a gyártás szervezése is a MERO brand támogatásával valósult meg. A vászontáskák már elérhetőek a Butlers üzletekben, a Rossmann drogériákban, valamint a Paloznaki Jazzpiknik és a Csodalámpa Alapítvány webshopján is megrendelhetőek decembertől.
„Fontosnak tartjuk, hogy a magánadományozói bázisunkat erősíteni tudjuk. Eddig jórészt az 1%-os adófelajánlásoknak köszönhetően kaptunk támogatást, most pedig szeretnénk kiskereskedelmi forgalomban is elérhető termékekkel ösztönözni az embereket a jótékonykodásra” – fogalmazott Patzauer Éva, a Csodalámpa alapítója.
A Vígszínház is segíti az alapítvány munkáját: A padlás című darab a Csodák Napján jótékony célt támogat. Jegybevételeinek egy részét a beteg gyermekek kívánságainak teljesítésére ajánlja fel. Rudolf Péter színházigazgató, az előadás kezdete előtt mondott pár szót felajánlásukról, megköszönte a nézőknek is a segítséget.
Forrás és kiemelt kép: Csodalámpa Alapítvány