A világ divatheteinek egyik legfontosabbja kétségkívül a párizsi divathét. Egyike a nagy négyesnek a londoni, a milánói és a New York-i divathét mellett. (A párizsi idén szeptember 23-án kezdődött és október 1-ig tart.)
A L’Oréal Paris most már évek óta, a párizsi divathét első estéjén hatalmas show-t mutat be a közönségnek. Egy olyan divatbemutatót, amelyen a leghíresebb sztárok a modellek. A Le Défilé L’Oréal Paris, vagyis a L’Oréal Paris show a legújabb szépségápolási trendek és a divat inspiráló kapcsolatát ünnepeli – így történt ez idén is, immáron hetedik alkalommal. A nagyszabású Walk Your Worth bemutatót a világ egyik leghíresebb operaháza előtt, a párizsi Place de l’Opéra téren rendezték meg, és ahogy eddig is, úgy idén is a „a nők szerepvállalását és testvériségét” állította középpontba.
Sztárok a kifutón
Ha azt mondjuk, hogy sztárok voltak a modellek, azt szó szerint értjük. Idén is a márka nagykövetei álltak ugyanis színpadra, akik között egy sor A-listás színésznő és énekesnő is található.
Jelen volt például Camila Cabello, Viola Davis, Jane Fonda, Kendall Jenner, Liya Kebede, Aja Naomi King, Eva Longoria, Andie MacDowell és Aishwarya Rai. Hozzájuk csatlakozott a többi nagykövet: modellek és a közösségi média befolyásos személyiségei, hogy közösen hirdessék a magabiztos szépség üzenetét.
A látványos show itt végignézhető:
A show egyik legnagyobb sztárja kétségtelenül a 86 éves Jane Fonda volt, akit a nézők ujjongva fogadtak. Hatalmas tapsot és éljenzést kapott, a divatbemutatót online követők it őt emlegették legtöbbet. Tökéletesen megtestesítette azt az eszmét, ami miatt a L’Oréal összehozta ezt a bemutatót.
A show üzenete és neve ugyanis Walk Your Worth. Ezt nehéz magyar nyelvre átültetni, nagyjából annyit tesz, hogy mutasd meg, hogy mennyit érsz, és mindezt mutasd meg járás közben (itt éppen a kifutón). Az üzenet tehát az, hogy merjünk kétségek nélkül és magabiztossággal járni a világban.
A szlogent a L’Oréal Paris világhírű mottója, a „Mert megérdemlem” (Because i’m worth it) ihlette, amely szintén tükrözi a márka küldetését, amelynek lényege, hogy megerősítse a nők magukba vetett hitét, hogy kifejezhessék önmagukat, a társadalomban nekik kijáró helyet, és változást indíthassanak.
Kiemelt kép: L’Oréal Paris