reklám
„Csemege” és „Mintabolt” – Neonmentés Budapesten
A keleti blokk többi országához hasonlóan Budapestet is központi utasításra borították fénybe: 1969-ben a Magyar Szocialista Munkáspárt kongresszusán született meg a döntés a neonosításról. A cél egyértelműen az volt, hogy – legalább külsőségekben – felzárkózzunk Európához, és világító feliratok tömege hirdesse: Budapest csillogó és gazdag nagyváros. Az 1970-es évek elejére már mintegy tizenkilencezer neon világított […]
Fehérváry-Ménes Anna5 perc
Adventi hangolódás a nyugalom szigetén, Bükfürdőn (X)
Stressz, bevásárlólisták, tornyosuló házimunka, év végi feladatok… Járhat-e néhány perc nyugalom az ünnepek előtti készülődés idején? A válasz lelkiismeret-furdalás nélkül igen, hiszen energiával feltöltődve minden könnyebben megy majd.
admin3 perc
Reklámok: az agyunknál fogva vezetnek?
Bevásárlásnál próbálunk tudatosan dönteni, hogy mi kerüljön a kosarunkba, de a küldetés egyre nehezebb. A reklámcsinálók, mint a hazugságvizsgálók, minden rezdülésünk fürkészik, hogy kiderítsék, milyen legyen a hirdetés, aminek hatására nem tudunk ellenállni a terméknek.
Nők Lapja2 perc