„Lapozzatok” bele a magazinba!
Kedves Olvasó!
Az ezotéria elveti a véletlen lehetőségét, és azt vallja, minden okkal történik. Például az is, hogy milyen szimbólum mellett döntünk. Jó példa erre Gianni Versace, a híres olasz divattervező, aki nem véletlenül választotta márkája szimbólumává a medúzafőt, amelyen kicsit finomított, és a koponya körül hajladozó, sziszegő kígyók helyett egy barátságosabb, könnyebb, úgynevezett Versace-medúzát formált.
A medúza az asztrológiában az Algol nevű állócsillagnak, a végzetnek a jelképe, amely Versace horoszkópjában kiemelt helyet foglalt el. A medúza meghozta a mélyről indult divatdiktátor életébe a fantasztikus sikert, magasra emelte, hogy aztán a mélybe taszítsa. Ez a szimbólum az ő életében pontosan azt eredményezte, amit jelent: minél nagyobb a varázs, annál nagyobb az ár. Ezért is ajánlom olvasóinknak a szimbólumokról szóló írásainkat: nem árt tudni, hogy például milyen medált viselünk a nyakunkban, a különböző jelképekkel mit vonzhatunk be az életünkbe. Legfrissebb lapszámunkban az Uránusz-horoszkópból világossá válhat, mire számíthatunk a következő hét évben. Legfrissebb számunkhoz jó szórakozást és kellemes időtöltést kívánok!
Izing Klára asztrológus, szerkesztő
Előfizetési lehetőség
Ha kedvet kaptatok az olvasáshoz, és szeretnétek mindig kézhez kapni a magazint, akkor kattintsatok az mc.hu oldalra, ahol a nyomtatott verziók mellett digitális kiadványainkra is előfizethettek.