A világ legnagyobb közösségimédia-sztárjai és a hétköznapi dolgok, amikre a birodalmuk épül

A hírnév nincs ingyen – tartja a mondás. Manapság azonban nagyon is úgy fest, hogy igenis ingyen van. Számtalan embert emel fel a közösségi média csupán azzal, hogy a mindennapjaikba engednek bepillantást. Lássuk, közülük a legismertebbeket.

Celebek

Kim Kardashian

Mesés gazdagságát és világhírnevét többek közt az Instagram-oldalának köszönheti, ahová napi szinten tölt fel szelfiket magáról. Botrányhős, fogalom, a modern kor kitörölhetetlen jelensége – ez mind Kim Kardashian, akit a közösségi média emelt fel. Csaknem 100 millió követője van.

Today

Kim Kardashian West (@kimkardashian) által megosztott bejegyzés,

Baddie Winkle

A 88 éves Instagram-nagyi fiatalokat megszégyenítő hévvel él és kreativitással öltözködik – sokszor túlzásokba esve. Kalandjait már több mint 3 millióan követik nyomon.

💕☀️🔥🐥🌵🥝💦💙🔮 thank u @space.ram

badddiiie ⚡️🌈🌽💸💖🚬🦋 (@baddiewinkle) által megosztott bejegyzés,

Lele Pons

Az új tinibálvány csupán húsz éves, de máris csaknem 17 millióan követik és milliókat keres azzal, hogy beégéseiről, csetlés-botlásairól tesz ki képeket.

Sorry but I have a boyfriend 😂🐶 (what’s your fav animal)

Lele Pons (@lelepons) által megosztott bejegyzés,

Divat-szépség

Huda Kattan

Hollywood egyik legmagasabban képzett sminkese bármire képes egy ecsettel és egy kis kenceficével. Napjaink egyik legismertebb szépségbloggere pedig arra használja az Instagramot, hogy oktatóvideókat és termékbemutaókat tegyen közzé rajta. Nem csoda, hogy a nők és a hirdetők is imádják a maga 19,8 millió követőjével.

Julie Sarinana

A Los Angeles-i divatblogger nemcsak izgalmas mindennapjairól, hanem aktuális öltözékéről is előszeretettel posztol nap mint nap. Kifinomult stílusának köszönhetően már számtalan nagy márka is megtalálta, a Gap például előszeretettel halmozza el szebbnél szebb darabokkal.

Love me some polka dots! 🍦/ new @shop_sincerelyjules dress!

JULIE SARIÑANA (@sincerelyjules) által megosztott bejegyzés,

Michelle Phan

A vietnámi sminkest a Youtube-ra feltöltött oktatóvideói tették ismertté, amiken azt mutatta meg, hogyan tudunk mi is otthon úgy sminkelni, mintha szakember vett volna kezelésbe minket. A tündöklő szépség ígérete pedig nők – és később szponzorok – tömegeit vonzotta az oldalára. Az ismertség a szakmai előmenetelének is jót tett, a Lancome szóvivőjének is megválasztották.

Humor-szórakoztatás

Zach King

A Youtube-sztár digitálisan szerkesztett videói olyanok, mintha varázsolna velük, nem csoda, hogy hihetetlen népszerűségnek örvend, és olyan ismert márkák támogatják, mint a Ford vagy a Red Bull.

Swipe to reveal the #magic #illusion #perspective

Zach King (@zachking) által megosztott bejegyzés,

Celeste Barber

A világ időről időre izgatottan várja, hogy Celeste Barber mikor áll elő újabb fotókkal, amiken a leghíresebb celebek Instagram-fotóit próbálja reprodukálni. A 35 éves ausztrál humoristának ma már közel kétmillió követője van. Nem is csoda, hihetetlenül vicces!

5 second rule. #celestechallengeaccepted #celestebarber #funny

Celeste Barber (@celestebarber) által megosztott bejegyzés,

Nash Grier

A 19 éves amerikai komikus videóiban nem tesz mást, mint kortársainak ad tanácsokat humoros módon. Ebből gazdagodott meg, és ma már olyan partnerekkel dolgozik, mint a Pepsi.

„You Get Me” is coming to @netflix June 16! #Gill

@nashgrier által megosztott bejegyzés,

Utazás

Jay Alvarrez

Az örök utazó napjaink egyik legnépszerűbb közösségi médiaszemélyisége a maga 5,2 millió követőjével. Izgalmas kalandjait gyönyörű fotókon örökíti meg, és ő maga sem hétköznapi látvány.

🌎🌍🌏

JAY ALVARREZ (@jayalvarrez) által megosztott bejegyzés,

Murad Osmann

Szinte nincs olyan ember a világon, aki nem ismerné az orosz fotós munkáit. A „Follow Me To”, vagyis kövess engem projektje, amelyen felesége kezét fogva fotózta magukat a világ különböző tájain, hatalmas visszhangot kapott. Ma már olyan partnereket tudhat a magáénak, mint a Michael Kors luxusmárka vagy az ENSZ élelmezési programja.

My favorite one :) ….#followmeto Myanmar with my love @natalyosmann

Murad Osmann (@muradosmann) által megosztott bejegyzés,

Louis Cole

Az angol Youtuber 1,5 millió követőre tett szert az Instagramon csupán azzal, hogy egzotikus utazásairól posztol szebbnél szebb fotókat. Tegye fel a kezét, aki nem irigyli…

Life couldn’t be more perfect 😍 @rayawashere

Louis Cole (@funforlouis) által megosztott bejegyzés,

Életmód

Kayla Itsines

A fitnesz-őrültek bibliája lehet Kayla Itsines Instagram-oldala, ahol minden megtalálható az egészséges étkezéstől kezdve az alakformálásig. Hihetetlen népszerűségnek örvend motivációs bejegyzéseinek és az alkalmazásának köszönhetően, mellyel a bikinialakra áhítozókat instruálja. Közel hétmillió követője van.

Be stronger than your excuses!! Get it done, you will thank yourself for it later!! 💛💛 www.kaylaitsines.com/app

Kayla Itsines (@kayla_itsines) által megosztott bejegyzés,

Camila Coelho

A bostoni blogger és közösségimédia-sztár mindenhez ért, ami a szépségápolással, sminkeléssel és divattal kapcsolatos, tetemes, 6 milliós rajongótáborára mégis azzal tett szert, hogy a mindennapjairól posztol képeket.

Poolside days👙💦 Por mais dias assim!!! Haha

Camila Coelho (@camilacoelho) által megosztott bejegyzés,

Julia Engel

A fiatal San Francisco-i szépség- és divatblogger rajong a ruhákért, az utazásért, a finom ételekért és a virágokért. Igényesen megkomponált Instagram-fotóin minden helyet kap, ami a ragyogó, modern élet elengedhetetlen kelléke. Jelenleg több mint egymillióan inspirálódnak a képeiből, és olyan szponzorai vannak, mint a Gap, az Old Navy vagy a Banana Republic.


Dizájn-építészet

Joanna Stevens

Joanna Stevens Gaines és férje az amerikai ingatlanpiac nagyágyúi: terveznek, építenek, felújítanak. Romos házakból újakat varázsolnak, kijavítják a hibákat és teljesen új díszbe öltöztetik az elhanyagolt, régi épületeket. Sikerességüket pedig mi sem bizonyítja jobban, mint az a 4,7 millió felhasználó, aki Instagramon követi őket.

Hayden Williams

A brit divattervező valódi ismertségre a közösségi média által tett szert: előszeretettel aknázza ki a Tumblr, a Facebook és az Instagram adta lehetőségeket, amik többek közt olyan vállalatoknál segítették munkához, mint a Disney vagy a Rimmel London.

#MetGala2017 by Hayden Williams #Rihanna #GigiHadid #Zendaya #KylieJenner #CommeDesGarcons #Metkawakubo #MetGala

Hayden Williams (@hayden_williams) által megosztott bejegyzés,

Seb Lester

Az angol művész, tipográfus és kalligráfus karakteres nyomataiért sokan rajonganak, több mint egymillióan követik az Instagramon. Míg számos, szakmai körben is elismert munkája van, a szélesebb közönség mégis azokról a videóiról ismerte meg, amiken híres logókat, úgy mint a New York Timesét, a Huffington Postét vagy a Louis Vuittonét rajzolta újra.

Doodle. Pilot Parallel Pen.

Seb Lester (@seblester) által megosztott bejegyzés,

Jelenleg az amatőrök kultuszát éljük, de miért hallgatunk egyre kevésbé szakértőkre és miért tartjuk hitelesebbnek a bloggereket? Ezeknek a kérdéseknek járunk utána a Nők Lapja 2017/19. számában. A magazin május 9-én jut el az előfizetőkhöz, míg az újságárusoknál május 10-től lesz kapható.

Szöveg: F.R.

Nyitókép: instagram.com/baddiewinkle