70. születésnapunk alkalmából Geszti Péter és kreatív csapata nemcsak új szlogent, de új reklámfilmet is álmodott nekünk. Pétert arról kérdeztük, neki mit jelent a Nők Lapja – válaszát a lentebbi videóban hallhatjátok -, illetve arról is, hogyan pattant ki a fejéből a „A jó dolgokra idő kell!” szlogen:
„Úgy, hogy levittem a gyerekeimet a játszótérre. Akkor döbbentem rá, hogy időt kell szakítanom a családomra, nem temetkezhetek bele ennyire a munkámba. Hiszen ők az igazi alkotások! Bődületesen felgyorsult a világ, egy csomó fontos dologra nem marad időnk, energiánk. Közös ebédre, a barátainkra, testmozgásra, szórakozásra… Széthajtjuk magunkat. Pedig ki kellene vennünk a nekünk járó időt a hétköznapjainkból ahhoz, hogy jól érezzük magunkat a bőrünkben. Mindenkinek tudatosabban kellene figyelnie arra, hogy a jó dolgokra időt szakítson! Az előző szlogenetek se véletlen, a »Jár nekem«. Az meg úgy lett, hogy figyeltem a körülöttem élő nőket, édesanyámat, a feleségemet, és azt láttam, hogy ha lehet, még nálunk, férfiaknál is többet dolgoznak. Nekik tényleg jár a pihenés, a szórakozás, és nem utolsósorban a Nők Lapja!”