Márciusban Brand Tester Park néven idén is megrendezik a korábbi Womanity Fesztivált, ahol közel 150 márka termékeit próbálhatják ki az érdeklődők egy nap alatt. A családias hangulatú rendezvény szervezői mindenkire gondoltak: kipróbálható lesz a leginnovatívabb eszközöktől, a szépség-egészség szolgáltatásokon, gasztrokalandokon át a hibrid autóig vagy a vízidodzsemig rengeteg izgalmas lehetőség.

A rendezvény ezúttal még monumentálisabb lesz, mint a korábbi években, a helyszín ugyanis nem más, mint a Hungexpo. A Parkban minden látogató egy napra márkatesztelővé válhat, amivel a szervezők célja az, hogy az itt felsorakozó brandek még hitelesebbé váljanak a vásárlók szemében.

A Parkon belül mindenki megtalálhatja a saját érdeklődésének megfelelő brandeket. Ehhez tíz különböző tematikájú parkrésszel (Sport, Gasztro, Oktatási, Gyerek, Business, Innováció, Élmény, Egészség, Womanity) készülnek, hogy igazi interaktív élményt nyújtsanak a családoknak, pároknak, baráti társaságoknak. A gyerekek által legjobban várt sziget minden bizonnyal a Barbie Játszóház, a sportolókat külön Sportszínpad várja olyan kipróbálható edzésformákkal, mint a kangoo, az alakreform, a pilates vagy a gymstick.

A park egyik leglátványosabb eleme lesz a Szeretetszalag élőlánc, amikor a márkatesztelők néhány percre összekapcsolódnak a park médiadíjas koncepciójának jegyében, a szerethető reklámokért. Jegyek 2500 Ft-tól kaphatók a brandtester.hu oldalon.

Az élményszigetek között természetesen találkozhattok kedvenc magazinjaitokkal is. A Nők Lapja Psziché standjánál két szakértőnk, Ferentzy Zsuzsa supervisor, kommunikációs szakértő és Dr. Pataki Éva pszichiáter-pszichoterapeuta várják az érdeklődőket. Emellett kedvezményes előfizetési lehetőséggel, ajándék magazinokkal, nyereményjátékkal, Psziché Akadémia-kuponnal is várjuk a látogatókat. De már most érdemes figyelni a Nők Lapja Psziché Facebook-oldalát, hiszen nyereményjátékunkban 20 db családi jegyet sorsolunk ki a rendezvényre.