Felejtsük el a sztereotípiákat! A szépség belülről fakad, ennélfogva pedig a finom nőiesség sem köthető korhoz – ezt támasztja alá egy új-zélandi fehérneműmárka pozitív testképet hirdető kampánya, amelyben az 56 éves modell, Mercy Brewer szerepel.

Minden elismerésünk az új-zélandi fehérneműmárkáé, a Lonely-é, ami legújabb kampányával a pozitív testképet, a szépség és a nőiesség kortalanságát hirdeti. Mindezt úgy, legfrissebb kollekcióját egy 56 éves modellel, Mercy Brewerrel reklámozza. „A vállalatnál fontosnak tarjuk, hogy a modern kor jelenségeire reagálva, válaszként tágítsuk az emberek vizuális szókincsét. A divatipar megszállottja a fiatalságnak, holott a valóság az, hogy mindannyian öregszünk – ez pedig olyan sok csodálatos dolgot hoz magával” – világított rá a márka egyik alapítja és tervezője, Helene Morris. Mercy Brewer, a büszke modell pedig arra hívta fel a figyelmet, hogy itt az ideje elfelejteni a sztereotípiákat. „Egy idősebb nő is remek formában tud lenni, a szépségét pedig büszkén tudja vállalni – ha lehetőséget kap rá.”

Kortalan szépség

58c6d8af270000ee64749b06

Le kell számolni a sztereotípiákkal

58c6d85e1e00003f0077f75e

Gyönyörű test 56 évesen

58c6d4ed2700003800749af3

Elegáns fehérnemű mindenkinek jár

58c6d562270000ee64749af5

Mercy egykor punk volt, ma azonban már nem lázad – a kora ellen pláne!

58c6d963270000ee64749b0d

A nő korábban Naomi Campbellel is dolgozott

58c6d8cd1d00001d107ce1f6

Mercy korábban is rajongott az általa reklámozott fehérneműmárkáért

58c6d880270000ee64749b05

Csipkébe burkolózva

58c6d9361e00002a0077f766

Az 1980-as években kezdett modellkedni

58c6d7962700003800749b02

Szöveg: F.R.

Fotó: huffingtonpost.com