Minden elismerésünk az új-zélandi fehérneműmárkáé, a Lonely-é, ami legújabb kampányával a pozitív testképet, a szépség és a nőiesség kortalanságát hirdeti. Mindezt úgy, legfrissebb kollekcióját egy 56 éves modellel, Mercy Brewerrel reklámozza. „A vállalatnál fontosnak tarjuk, hogy a modern kor jelenségeire reagálva, válaszként tágítsuk az emberek vizuális szókincsét. A divatipar megszállottja a fiatalságnak, holott a valóság az, hogy mindannyian öregszünk – ez pedig olyan sok csodálatos dolgot hoz magával” – világított rá a márka egyik alapítja és tervezője, Helene Morris. Mercy Brewer, a büszke modell pedig arra hívta fel a figyelmet, hogy itt az ideje elfelejteni a sztereotípiákat. „Egy idősebb nő is remek formában tud lenni, a szépségét pedig büszkén tudja vállalni – ha lehetőséget kap rá.”
Kortalan szépség
Le kell számolni a sztereotípiákkal
Gyönyörű test 56 évesen
Elegáns fehérnemű mindenkinek jár
Mercy egykor punk volt, ma azonban már nem lázad – a kora ellen pláne!
A nő korábban Naomi Campbellel is dolgozott
Mercy korábban is rajongott az általa reklámozott fehérneműmárkáért
Csipkébe burkolózva
Az 1980-as években kezdett modellkedni
Szöveg: F.R.
Fotó: huffingtonpost.com